Thursday 24 October 2013

Rapport Utplassering 16.10.13 og 23.10.13

Eg har da vært på utplassering på skulen den 16.10.13 og den 23.10.13 på Haugaland vgs. Jeg jobbet med Josten Hustveit og han er en koordinator ifra MOT. 15. så fekk jeg en oppgave om å lage og å designe en Facebook side til MOT på Haugaland VGS. Jeg var da hjemme den 16. og lagte siden. Den 23. så hadde jeg en møte med Jostein der eg viste arbeidet mitt og gjekk gjennom om hvordan han skal holde styr på den og hvordan han skal bruke den.

Her er facebook siden som jeg lagte - https://www.facebook.com/mothaugalandvgs

Først så fant eg noen bilder på mot.no og la de som forsidebilde og profilbilde på siden.

Så redigerte jeg beskrivelsen og nettadressen.

Så var det bare noen instillinger igjen til siden var tilgjenlige.

Som kompetanse mål så brukte jeg: bruk av foto og digitale verktøy.

Jeg synes detta var en kjekke oppgave der eg kunne bruke kunnskapene mine.

No comments:

Post a Comment