Thursday 19 December 2013

Rapport Utplassering 06,13,20,27, November og 4,11,28 December

Jeg skriver en rapport om 7 dager akuratt nå fordi det var ganske annerledes med de oppgavene eg hadde fått de dagene.

I løpet av de 7 dagene så har jeg gjort til sammen 3 oppgaver. Det første så måtte jeg jobbe i excel og skrive inn gjennomsnitt på en skuleundersøkelse som skulen hadde om forhold i klassen, jeg måtte gå gjennom 14 klasser og sortere og skrive det på hver dokument som jeg da leverte og så blei den sendt videre.

Så måtte jeg lage diplom for vinnerene på fotball turnering og da laget jeg 15 mal på diplomer der jeg måtte skrive inn navn til alle på vinner laget.

Det siste var da å lage mal til en atest til ungdom i mot som Jostein skal gi te alle som har vært med. Der var det på en måte det samme som med diplom bare at malen såg annerledes ut.

Alt i alt så var det veldig mye eksperimentering på hvordan jeg lagte malene for jeg måtte lage sånt at jostein kunne lett skrive in hva han ville og, jeg brukte Powerpoint, Word og Photoshop til det fleste.

No comments:

Post a Comment